hemma,

hejhej.
jag har inte bloggat på flera månader & jag har inte hunnit.
helgen har varit sjukt rooooolig !
igår var jag på 16 års fest..
kom hem vid 11 på kvällen.
mådde skit inatt, kunde inte sova någonting.
alvedon hjälper ju inte heller?..
så jag orkade inte gå till skolan idag, hahahahhhhahhahhha.
skööööt och bara ligga kvar i sägen och sova.
men seriöst, nu är klockan halv 2 & jag har inte klätt på mej än?!
jjusteja.
nu har jag den nya datorn som jag äääääää-ntligen fått igång.
den gammla är ju inte liiiiiiiite seg? -.-

jag saknar min emelie wahlgren, de var faktiskt några veckor sen vi träffades nu.
vi måste vara med varandra någondag.

nejnej, här kan jag ju fan inte sitta.. ja borde lyfta på arslet och klä på mej..

puss,

Kommentarer
Postat av: JOHANNA EMELIEA KUSIN!

kan du skriva snesträch viktoria jag får nå fel på dej! idiot.....

2010-09-15 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0