plugg,plugg och mera plugg...

hejhej !
förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, men nu ska jag börja med att blogga minst 1 gång om dagen iallafall.
idag så va jag i skolan, de gick ju faktiskt rätt bra, men det är ändå så sjukt segt.
jag fick sluta 45 minuter tidigare, och det var för att jag blev färdig med engelskan första timmen (Y)
ajja, jag drog hem efter skolan och pluggade , vi har 3 prov imorgon, och jag känner att jag bara orkar plugga till 2 av dom, jag skiter i hemkunskapen, för jag pallar verkligen inte med det, och inte läraren heller -.-
nu ska jag ta och duscha och efter det så borde jag vell fortsätta att plugga, men vi får se hur det blir med det ;)
jag saknar min victoria lundh nå sjukt också, vi bara måste ses.
men jag kan blogga senare

/ Emeliie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0